Minitelebim przy kasie
Ekrany 19” zamieszczone przy kasach w sieciach handlowych Alma, Piotr i Paweł, Tesco
Wait TV
Wait TV – kanał skierowany do klientów oczekujących przy kasie
- Emitowany na monitorach 19 calowych,
- Materiały publikowane bez dźwięku.
Czas trwania pętli 6 minut, w tym:
- 2 minuty newsów,
- 3,15 minuty reklamy,
- 45 sekund autopromocji sieci.
Ramówka:
- News Polska/Świat
- Kalendarium
- Pogoda
- Biznes
- Strefa Kibica
Materiał aktualizowany jest 5 razy dziennie
Skuteczność Wait TV potwierdzają badania przeprowadzone przez Instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Call2Action.
- Wskaźnik konwersji dla nośników telewizji konsumenckiej to 26% - co czwarty kontakt z reklamą kończy się działaniem nakierowanym na produkt.
- Z materiałami emitowanymi na nośnikach zapoznaje się niemal połowa klientów odwiedzających sklepy.
- Klienci sklepu mają kontakt z kanałami telewizji konsumenckiej średnio 4,5 razy w miesiącu.